~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av ~ Ruth ~ - 8 februari 2013 18:43

Gubben har gjort en bunke med riktig pizza sallad, han älskar sådan, jodå även jag gillar den. Nu skall vi jämföra med Pizzerians om ett par dagar, men den måste få dra till sig först, till den skall jag göra piroger.


 


Han har även strimlad vitkål och gjort tagliatelle-pasta av, till våran middagsmat. I kålen blandades det vitlök/lök + hackad sötmandel allt bryns i olivolja. Sedan tillsättes sockerärtor, basilika och riven ost över. Till det blev det skivad skinka med championsås. En riktig smalmat och gott blev det. Detta kommer att göras flera gånger.
I dag blev det ett matinlägg det får räcka.


Önskar er en fin och trevlig helg !

~* ((((♥.¸♥ ¸.♥))))*~~* ((((♥.¸ ¸.♥))))*~










Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards