~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av ~ Ruth ~ - 7 februari 2013 16:53


 


Åt årets första Semla i dag, tror att det är den godaste någonsin. ICA-Maxi här i Lerum har eget bageri i anslutning till affären och gör supergoda bakverk. Den var stor och ofantligt mycket mandelmassa och grädde pris: kr 15:- per styck. Den avnjöts med varm mjölk, fasiken vad jag njöt, den kunde varit dubbelt så stor.

Tycker att musten har gått ur mig totalt dem sista dagarna. Skulle önskat att man hade en dragkedja på magen med batterier, går man på lågvarv så vore räddningen att kunna byta till nyladdade batterier, man skulle bli som en durasell-kanin, alltid sprudlande av liv, styrka och ork.

Gör inte saken bättre att jag sover så dåligt på nätterna, men det beror nog på mina piller som hjälper mig att sluta röka (6 dagar i dag.), dem har olika biverkningar och några av dem har jag fått i lindrig format och brukar vara övergående så jag kämpar på. Skall lägga mig tidligt i kväll och göra avslappningsövningar och räkna får.


Kramselikram.

~* (((( ¸.))))*~

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards