~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av ~ Ruth ~ - 6 februari 2013 19:08


 


Vi har åter vitt på marken också som så många andra i dag, blöt och tung
snö. Var och skottade allt här ute på fm. och mera snö skall det komma
mot kvällen och natten. Temperaturen ligger mellan 0-1 plus.
Genast så blev det ljusare ute. Nu blir det inte lika grisigt när
hundarna har varit ute och dem gillarsnö, så även jag,
har nog präglat mina små barn hehe.


  


Hurraaa jag har vunnit, denna gången gick jag inte helt lottlös
och nya lotter kan jag köpa. Synd det inte var flera nollor efter,
men, men, nästa gång kanske jag har tur, man vet ju
aldrig och otacksam är jag inte för det lilla jag fick.
  


 


En enkel och snabb middag blev det i dag och gott
blev det. Fotade innan jag dukade, men det var tända ljus på min
ljusbricka som gav sken i vin
glasen, firade min storvinst haha.

Det blev några rader i dag också, det är så inrotat i mig att det inte
skall vara
någon tom ruta i almanackan, då är det är svårt att låta bli.

Kram på er mina trognaste vänner.

~*((((•.¸¸.•´¯`•.¸¸.•´¯`> ((())) <.¸¸.•´¯`•.¸¸.•¸¸.•´¯`))))*~






Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards