~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av ~ Ruth ~ - 25 januari 2013 19:26


     


Jo så klart att det är ett väder men det tänker jag inte skriva om, inte så mycket annat heller för den delen.

 

Tabbade mig för 10 min. sedan, ok, jag börjar bli gammal, men tror mig inte vara senil, men nu börjar jag skaka på huvudet och funderar.

 

Sätter mig här för titta på Tv med en nybryggd skvätt kaffe, men tvi vale vad den var äcklig, i stället för mjölk så hade jag hällt i filmjölk, bara klumpigt och vidrigt (jo, jag är kanske senil trotts allt).

 

Skriver jag för knasigt här inne så vet ni varför, då får ni ge mig smisk på rumpan, ni får nog daska ganska hårt för nu har dem blivit lite bulliga och mjuksliskiga efter julvistelsen i stugan.

 

Jag vet.............. skall göra något åt det, en sak i taget mina vänner.

Det är en fördel med att gå upp i vikt också, rynkorna börjar slätas ut, ja, ja, inget ont utan att det har något gott med sig.

 

Nu väntas en helkväll framför Tv:n. Kikar snart in till er som troget kommenterar min blogg, era rader är som en hälsodryck för mig när saven går ner och gör mig vissen i roten.


Kram på er !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards