~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av ~ Ruth ~ - 23 januari 2013 18:54

Jag fick en kommentar där personen tror att jag kräver av er att ni måste kommentera när ni läser min blogg.


Trodde faktiskt att ni mina vänner inte alltid tar mig på allvar , men nog fasen är det roligt att få kommentarer och små skämt dyker upp från och till.


Jag skriver både skämt och allvar i min blogg, trodde faktiskt att ni har förstått det efter snart 6 år med mitt dravel. Avslutar jag med att den som inte skriver i kommentarerna får ett nyp/dask i rumpan så tror jag inte att någon tar mig på allvar, men tydligen så är det så av någon (kanske flera).


Jag är den jag är och kan ofta skämta till det i bloggen, det får ni lära er (så kommer jag att fortsätta), är inte så strikt allvarlig av mig när jag skriver,  ej eller i min vardag, kanske har jag en taskig humor, men jag är sådan.


Förlåt till er alla som det inte går hem hos, men tror nog att ni får vänja er när ni kliver in i min boning. Har aldrig elaka skämt, alltid med glimten i ögat (men ni kan ju inte se mina ögon   ), har inte för avsikt att vara dum mot mina vänner, det är ni för värdefulla för.

 

Kramelikram (inget nyp i rumpan i dag, men kanske en annan dag av förståliga skäl hehe.)

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards