~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av ~ Ruth ~ - 22 januari 2013 19:15

Det var verkligen få som ville ha lite värme, men skyll er själva, jag prackar inte på någon den värmen jag ville ge er i det förra inlägget. Här blir det nog riktigt kyligt i natt vad jag kan se på termometern redan nu. När jag vaknar på morgonen är näsan kall när det är -6*, ja hela ansiktet (men det är värst där), kroppen är varm så det är motigt att kliva ner på golvet, springer ut därifrån och stänger dörren illa kvickt, inte har rummet många plusgrader, men så gott jag sover då.

 

Har köpt sådana här grythandskar i någon sorts latexgummi, men jag undrar på vem som har konstruerat modellen? troligen någon med tummen mitt i näven, det har då raktes inte jag, så dum modell tycker jag, håller värmen borta när jag tar något ur ugnen, men retar mig på modellen som inte är rätt utformad.

 


Efter att jag kom hem från Värmland så har jag fått så jobbig nare, vad jag en kletar på, Försvarets hudsalva, släng di i väggen. Hittade ett superduper medel i hundarnas sminkväska, kletade på läpparna på kvällen på morgonen var det bara torrt fnas kvar och bara efter en dag till var mina läppar som dem skall vara.

  


Visar en bild på min Trollskog, tycker den är en härlig färgklick, men det är vad jag tycker.

 

Nu börjar åter en helkväll framför Tv:n för mig. Hoppas du också får en trevlig kväll med både Bönder och Hollywood-fruarna.


Kram på er som ger er tid att skriva några rader innan ni vandrar vidare, övriga som bara läser får en dask på rumpan, skärpning !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards