~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av ~ Ruth ~ - 20 januari 2013 19:30

bara tittar, tycker det är så roligt och se hur det går för dem som vinner, tar dem storkovan ? tycker det är många som inte visar den riktiga glädjen, skulle jag vunnit så hade jag börjat böla av glädje, detta har jag funderat mycket på, blir inte folk glada längre, har alla allt med råge, det endaste som hörs är ”TACK” ?

 

Undrar också på om ni har kvar eran utebelysning som sattes upp i advent, eller har ni plockat bort allt. Här har alla sina glittrande lampor som lyser upp så fint i mörkret.


 

Vi lät ljusgardinen på altanen i stugan hänga kvar till påsk, hade inte hjärta att mörklägga huset helt, mest för Gullan som tycker det blir så mörkt och trist när hon tittar mot vårat.

Mildare ute nu, ringa -4* snart blir det väll +* men regn och snön försvinner, aj, aj.


 


Sitter här och fryser om benen så jag har stoppat mina ben i en gammal åkpåse för en barnvagn, helt perfekt och varm blir jag. Även skön att trä benen i om jag är kall om fötterna när jag skall sova, 20 kr. betalade jag på loppis, en bra investering, som många skulle skaffa sig som har kalla fötter.

 

Hoppas ni också får en fin söndagskväll / kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards