~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av ~ Ruth ~ - 19 januari 2013 23:45


I kväll blev det ”Dirty Dancing” den har jag sett många gånger, men njuter lika mycket varje gång jag ser den, nostalgi med härlig musik och romantik, den förflyttar mig tillbaka till ungdomsåren på många sett.


Det var underbara tider, men också tuffa tider, tider som aldrig kommer tillbaka, men minnena bär jag alltid med mig. Kanske får jag leva ett nytt liv efter detta (skall fråga när jag knackar på porten :-). Ni är säkert många där ute som har många härliga minnen från den tiden, men även tunga minnen, allt var ju inte rosaskimrande.

Jag minns mitt 60: tal med ett stort leende på läpparna.


 

 

Nu sover jag gott i natt / kram på er och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards