~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av ~ Ruth ~ - 13 januari 2013 22:17

I natt var det 28*  så kylan har bitit sig fast här, det svider i kinderna om man är ute en stund, hundarna ser ut att vara både halta och lytta efter 3 min. lyfter växelvis på benen och vill in i värmen. Blir lika kyligt även i natt, nu 27,4* hujedamig.

     


Solen har lyst så fint även i dag, tog en bild på Gullans hus i vinterskrud och när solen var på väg ner bakom träden, det var så vackert.

 

Gullan var hit på middag i dag, vi får passa på nu när det snart närmar sig hemresa för oss, hon mår inte så bra när hon vet vad som skall ske. Gullan är så sällskapssjuk och vi trivs så bra tillsammans, är så lika i vårat tänk och har samma värderingar och åsikter, det svider att åka från henne, men snart blir det ju påsk så väntan blir inte så lång.

 

Detta får bli mina rader i kväll. Kram och god natt på er.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards