~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Ett år till går i graven

Av ~ Ruth ~ - 31 december 2012 16:20


    


Nu är snart det gamla året förbrukat och vi vänder blad i dagboken och hänger upp en ny almanacka på väggen, otroligt hur snabbt detta året har passerat förbi.


Ni har varit väldigt ärliga och trogna vänner här på bloggen vilket jag är glad över, några nya har tillkommit och andra har försvunnit, hoppas ni följer med mig även under 2013, för visst skall det fortsätta ? Det har varit ett fint år för mig utan sjukdom och trista händelser, hoppas det fortsätter så även det nya året.


Sonen Robin fyller år i dag, tror jag kan nå han med ett stort GRATTIS ! trotts att dem är i Amsterdam, hoppas ni får en trevlig kväll, du vet att vi tänker på er.


Själva så har vi 46 års bröllops dag detta datum och det skall vi fira med något gott.


Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År 2013 när timman är slagen.
Nyårskramar till er alla.

 
 
Cina

Cina

31 december 2012 18:04

GRATTIS till Er och Robin.

Önskar dig Ett Gott Slut 2012 & Ett Gott Nytt 2013
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
BrittMarie

BrittMarie

31 december 2012 19:29

46-årig bröllopsdag! Vad häftigt! Det är inte många som kommer upp i de åren nu för tiden. Så fick ni en son just denna dag också. Vilken dag för er! Grattis, grattis och gott nytt år. Jag läser gärna dina tankar ord och gärningar nästa år också. Du är beundransvärt flitig på att skriva!
Kram

http://www.bengtssons.info/baloo.php

 
gerty

gerty

31 december 2012 19:34

Grattis till både er och Robin

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

31 december 2012 22:23

Grattis på bröllopsdagen och grattis till sonen Robin!
Önskar Dig ett riktigt GOTT NYTT 2013!
Jag ska nana kudden nu, så det blir inget tolvslag för min del denna nyår. Är så trött så jag hänger nästan inte ihop.
Natti Natti, vi hörs igen nästa år!
Kramisar Maria

http://airams.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris och Gänget

Carina, Boris och Gänget

1 januari 2013 00:01

Grattis till er alla och vi önskar er ett riktigt Gott Nytt År!!!

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

1 januari 2013 08:08

Grattis i efterskott till er och sonen Robin.
En god fortsättning på det nya året
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

1 januari 2013 11:04

åh GRATTIS till både Robin och dig och din man <3
självklart fortsätter vi att vara bloggvänner även 2013
god fortsättning på det nya året vännen
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

liv Karlsson

1 januari 2013 15:56

Hei på dere to. Ville ønske dere et riktig godt nytt år fra oss i 20 gr varmt, akurat passe temp nu. Ja jeg har da enderlig blitt bra av betenelsen i tarmen. Så julen har gått stille og rolig får seg. I går var vi invitert til noen på pinnekjøt , men jeg kunne ikke spise den for den er røkt og kraftig så jeg fikk kylling og ris, etterå var vi på baren og feiret med 35 engelske til kl 1,30 i natt så nu er festligheten over og livet blir normalt igjen. julen får stå til neste helg, for Spanjolene har sin julekveld med utdeling av pakker 6 jan ( de hellige tre kongers ) Så da julen er ryddet bort så skal jeg sette meg og brodere mere på de gardinene jeg begynte på før jul. Håper dere har hatt en fin jul med hvit snø og mange fugler på brettet. Send gjærne noen ord på e post. Glad i dere . Curt hilser masse

 
gun

gun

1 januari 2013 16:12

Grattis i efterskott!!! God fortsättning önskar jag dig.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

1 januari 2013 19:54

Gott Nytt År!!!
Grattis grattis till er bröllopsdag, hoppas den blev fin. Här e de inget vidare med värk å förkylning men tror resten av året blir fint.
Ha en fin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Annika

Annika

1 januari 2013 22:17

Grattis till er. Att ha varit gift i 46 år är häftigt. Det kommer att bli ett bra år, var så säker.Hittade nyss din blogg, så nu är risken att du har fått en till som kikar in i din blogg flera gånger.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards