~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 30 september 2012 23:20

på att blogga just nu, hoppas ni hat tålamod med mig. Kom att tänka på datorn som står i källaren, den jag hade innan Laptoppen, kopplade ihop den och har fört över det viktigaste via ett USB-minne. Så nu är inte den här datorn helt tom som tur är, en liten tröst.
 
Hela kvällen har jag försökt spara ner foton från bloggen, men vilket slitgöra, går inte att spara via miniatyrfoton, får klicka upp dem stort, men där kan man inte spara ner utan får Print Screena och ta upp i PSP och beskära och spara. Har kommit bakåt till 26 mars sida 23, tvi vilket slit. som tur är så har jag flitigt satt in foton där.
 
Nu går ögonen i kors och svider, blir sängen snart. Att jag sover och ligger vakan är kanske fullmånens förtjänst också, hoppas att det är så, men jag mår fortfarande jäkligt dåligt även om det börjar sjunka in.
 
Detta är 10 gånger värre en inbrottet vi hade hemma när vi var i stugan, det som tjuvarna tog kunde jag vara utan, men datorn är en stor förlust eftersom jag så intensivt jobbar vid den och är ett stor del av mitt liv.
 
Glömmer er inte, kommer och hälsar på er i morgon, man måste vara trogen sina vänner om man skall få behålla dem, ni ger så mycket stöd, även om jag nu inte skriver varje dag själv så finns ni i mina tankar dagligen och jag vill hålla koll på vad ni har för er varje dag och ge mig tillkänna.
 
Godnatt!
 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards