~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 28 september 2012 23:41

Kram till er alla som är så förstående och ger mig tröst när jag är så nere och ledsen, det ger mig styrka.
 
Måste försöka att förtränga allt i min hjärna, men det är svårt, är rädd att jag skall få ett psyk brott även om jag normalt sett inte har dåliga nerver. Sover ca. 3-4 timmar på natten och äter dåligt, har ingen matlust. Tankarna bara snurrar när jag lägger huvudet på kudden, går inte att stänga av, besöker jag toaletten vid 6 tiden då maler det åter runt i hjärnan och somna om är lönlöst.
 
Alingsås polisen ringde i går kväll och jag gick åter igenom allt som har inträffat. Arne är i Danmark, åkte i gårkväll och kommer hem på onsdag, då skall han åter i kontakt med polisen, dem ringer under dagen.
 
Den stationära hårddisken vi fick köpa som skulle vara ny och det starkaste för hemmabruk, är nog en dator som han har plockat ihop av en som han har tagit med sig från någon han har lurat, den jobbar väldigt hårt och låser sidor när jag är ute på nätet, seg som sirap, får stänga av på hårddisken och starta om. Varje kväll när jag skall stänga ner för natten så är det 123 uppdateringar från Microsoft och den skall stänga när det är klart, när jag sätter på den på morgonen så skall den konfigurera uppdateringarna, men den står bara och maler på 0%, sedan kommer det upp en ruta att det inte går och ändringarna skall återställas.
Samma varje kväll och morgon.
 
Tror denna hårddisken går på sista versen. Så nu gör jag ingen brådska med att lägga in några nya program, för mycket jobb som får göras om. Det får åter bli en ny dator från en affär, men inte i nuläget, detta blir en dyr historia.
 
Ni som vet så låg det mycket på datorn, har gjort grafik och fotat mycket under många, många år. Har känt mig så säker har ju en extern hårddisk som automatiskt uppdaterar sig när jag gör något nytt, men efter att han åkte så var den tom, och det var den inte när han kopplade den till datorn, då visade han att här ligger allt och det är lätt fixat, sedan höll han på och grejade vid datorn och på kvällen var den tom.
 
Nu skall jag ta mig en huvudvärkstablett och lägga mig.
Kram till er all mina go'a vänner !
 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards