~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 24 september 2012 19:12


       


Sonen har varit här hela dagen, det har varit tjänster och gentjänster. Lite problem blev det för att hundpojkarna var med, det brukar inte vara problem, men nu har jag 2 av tikarna som löper, varav den ena i höglöp. Pojkarna fick vara ute på gräsmattan, altanen eller i bilen, det gick rätt bra, men lite gnäll och skäll var det allt från alla håll.


 



Själv så rymde jag ner till torget och spånade lite på höst/vinter kläder. Hittade denna jacka som jag skall tillbaka och inhandla, den satt som en smäck och jag bara älskar den.


Även en fin jumper föll mig också i smak, så mycket fint det har kommit, men tyvärr så är det inte gratis.

 



Fortfarande blommar det för fullt ute, samt alla mina amplar och altanlådor är så fina, måste det dröja innan frosten kommer. Inget regn i dag, men sent i kväll skall det komma, hela morgondagen skall det bara regna. Snart börjar också flera program på TV:n som jag följer. Hälsar på er i pauserna under kvällen.

 



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards