~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 21 september 2012 20:00


 


Fy’bubblan vilket regnande det har varit sedan sent i går kväll och nonstopp hela dagen och skall så förbli både i morgon och på måndag, sedan vet jag inte, men dagarna bara rullar på hur det en blir. I går em. var det en fin solnedgång med 2 regnbågar (fotade inte dem) men dessa färgade molnen hade så skarpa konturer, tyvärr blev inte fotot lika fint som bara mina ögon kunde se.


 



Som ni förstår så är det lata innedagar som gäller. Har bakat mitt LCHF-bröd, nu har jag rättat till ingredienserna så det är en bättre både i smak och konsistens. Jag väljer inte en massa konstigheter som det står om i alla recept utan anv. det som finns i matbutikerna, orkar inga krångligheter som måste köpas på nätet.



Arne har slarvat bort sin kamera som var i fickstorlek, jag köpte den för mig men Arne snodde den direkt, tror jag fick ta ett par kort bara med den, det var därför jag köpte min stora Panasonic som jag är toppennöjd med.


 



När han var och röjde i Värmlandsskogarna under sensommaren tappade han den, jäkligt tråkigt för det var ingen billig kamera. Nu var han och köpte denna NIKON i går som han kan hänga runt nacken. Hoppas han får behålla denna, tror han hade klarat sig utan också för han är ingen flitig fotograf hehe.

 




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards