~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 20 september 2012 20:00

Tror Norton kämpar hårt med min bebis, Trojanen Zorroaccec.B har fått en följeslagare som heter: Trojan  Gen.2. vet att en trojan kan döpa om sig när den kommer in i en dator, kanske är det samma elaking som spökar med datorn. Får överväga att konsultera med barnavårdscentralen, kanske behövs det både operation och transplantation innan allt blir helt bra. fortfarande tar det tid att öppna sidor eller program på datorn som är viktiga för mig, och ofta låser den hela alltet.


       



Nu har jag 4 olika färger på mina Streptokarpus/Kornett blomma, måste dela på det som är i krukorna, men har så svårt för att slänga bort, i nuläget har jag 14 krukor fulla, skall jag spara allt så blir det 3-dubbelt och det går ju inte för sig. Den vita med mycket blått i knyckte jag 2 blad när vi var på återbesöket efter ögonoperationerna och båda rotade sig och blev nya plantor.


I natt mullrade åskan i fjärran, det blev bara 2 smällar, men strömmen har troligen varit borta en stund, för alla elektriska klockor bara blinkade. I sommar har vi inte haft någon åska över oss, bara på avstånd, det är jag så glad över. Skurar i dag också från och till.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards