~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 15 september 2012 18:35


 


Skrattar åt kvällen i går,  mitt vita var slut så jag tog ett glas rött till chipsen, som vanligt så kom denna förbaskade hickan efter 2-3 sväljer det slår aldrig fel. Hade plastpåsen redo, andades en liten stund i den för att tunna ut luften i lungorna och då gick det över, fick upprepa det par gånger till innan glaset var tomt, efter ett tag fick jag halsbränna, men har medel för det också, varför utsätter jag mig för detta bara för ett glas vin ? ja, ja, skall man frossa så får kroppen lida, det är övergående, men jobbigt när det pågår.

 

I dag har det inte regnat så jag fick min kraftiga motion med gräsklippning, den stora mattan slet jag med, det är så mycket mossa i den och det var mycket fukt, så fasen vad det var drygt. Nu hoppas jag att detta slit snart är slut för denna sommaren.

Snart börjar det på TV:n då skall jag slappa fram tills sovdags.


 

Lördagskramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards