~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 14 september 2012 20:16


 


Fy satan i gatan vilket väder det har varit ½-dagen, kraftiga skurar och starka vindar, men det är ju vardagsmat så vi har ju blivit vana.


    



Brukar ni ha fredagsmys, vad blir det i så fall som dukas fram på vardagsrumsbordet.


Själv kom jag inte till torget för att köpa mig något, men har en påse med chips som ligger i skåpet så det får det bli lite potatiskross i min mun, men det får ju inte du stoppa i dig tänker du, jooodå, tar 2 Glucosanol  ett tag innan, det tar bort 60% av kolhydraterna.


 


Tycker jag vill fira att jag har färgat håret i dag också, men det blev lite snålt med en förpackning färg nu när håret har blivit så långt, det blev mörkare i topparna, för jag hade mörkare innan, nu valde jag Askblond, en nyans ljusare. Ja, ja, men utväxten är borta, och lite fräckt blev det också med det mörka längst ut, kanske göra mörka slingor för att jämna ut det lixom.

Nu är det paus på ”fångarna på Fortet” snabbt in med några rader.


Önskar er en trevlig TV-kväll.

Kram på er.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards