~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 13 september 2012 19:25

Bild från förra hösten i repris.

 


Har inte haft så mycket för mig i dag, har nog förbrukat mycket av min ork dem senaste dagarna. Har stickat någon timma, druckit kaffe, ändrat till höst på några bloggar, och tiden flyr iväg som en oljad blixt och nu är det kväll.

Min dator har jäklats några dagar och kunde inte avhjälpas med min då system återställning som jag gjorde, så jag fick kontakta en dator suport.

Problemets början var att jag inte kunde klicka på en mapp eller en sida, inget skedde, trodde först det var musen, men när jag gjorde en omstart så fungerade det ett tag igen, detta pågick någon dag. En ruta började poppade upp ideligen och mattade skärmen, nu var måttet rågat.

Han rådde mig att backa datorn en längre bakåt i tiden och nu blev det fixat, svårare en så var det inte, är så glad. Fick tipset att skriva upp på almanackan varje gång det kommer en uppdatering så jag kan backa tillräckligt långt om det strular, man lär sig hela tiden.

 

Ha det gott alla mina vänner.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards