~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av ~ Ruth ~ - 31 augusti 2012 19:00

 

"Klicka för större bild och bläddra"  


Det kan man lära sig av mina sötis-vovvar, dem är alltid så nära varandra och aldrig något gruff. Jag gruffade på dom när jag vaknade i morse och öppnade dörren till första våning, fy vilken stank som mötte mig och den syn när jag fick se det jag fruktade.

Dem fick ju varsin benknota efter mitt storkok i onsdags, det har proppat till tarmen.

Det låg stora stenhårda torra kulor över allt och när det väl lossnade på blev det annat, tror alla hade deltagit i denna enorma mängd på golvet, mycket blev det när dem kom ut också. Detta kunde gått riktigt illa för dem alla, så nu är det bara köpta tuggben och torkade grisöron här efter. Rozzie mådde illa i gårkväll och försökte kräkas men det kom inget, trodde det var av hon hade käkat gräs ute, nu vet jag bättre och det kommer inte att upprepas med facit i hand.


   



Det här är räddaren i nöden för mig och många andra. När jag stoppar i mig onödiga saker, det kan vara om man äter utanför hemmet på olika ställen. Var på apoteket här och tittade, men det var inga billiga piller. Kom hem och letade på nätet och hittade denna sida ”KLICKA HÄR” dem har extrapris fram till den 9 september, med snabb leverans, beställde i går morse och i dag kom det i brevlådan, frakt 19 kr. köpte med faktura som nu redan är skickat iväg via nätet, enkelt och smidigt.



Solen skiner i dag och det blev fönsterputs som blev det viktigaste i dag.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards