~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av ~ Ruth ~ - 27 augusti 2012 22:29


       


Inte alla vill känna sig "blåst", men det tycker Saidie om att bli hehe, våran gamlingen i flocken. Varje gång jag tar fram hårfönen så står hon vid min sida och då måste jag blåsa på henne, nästan lika mycket som på mitt hår, hon bara njuter, hade hon kunnat så skulle hon spinna som en katt. Hon är bara så härlig därav 4 foton på henne i dag, dem kunde varit bättre, men många foton blev suddiga.


       



Var till torget och handlade i dag kikade även in på Röda korsets loppis men hittade inget som frestade mina ögon. Solen sken och det var vackert väder, men värme nääää.


I skrivandes stund är det bara 6+ ute så det blir en kylig natt igen, natten till måndag hade det varit 5,3+ hoppas inte det blir en frostnatter snart, det är för tidligt, men det är skönt att sova då och fönstret på sovrummet står öppet hela dygnet.


 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards