~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2012 18:56

Var lite besviken i går över tystheten som råder. Tycker det skall finnas mycket att berätta om på bloggarna nu efter semestrar och annat under sommaren. Denna sommar har ju inte hela tiden gett oss tid att vistas ute på äventyr hela tiden.

 

Som på Facebook trycka på ”gilla” vad ger det mot en kommentar, inget. Hinner man med Facebook så kan en liten tanke om sina vänner på bloggen också vara nog så viktigt tycker jag, under förutsättning att man ser dessa som vänner. Så i det stora hela så handlar det inte alltid om tid utan lättja.

 

Jag vill veta vad mina vänner gör om dagarna, ni är ju min extra familj och vänner. Undra på att jag blir lite ledsen när dem jag tror är mina vänner sviker, johooo jag känner ledsamhet över detta det är sanning, jag saknar ju er.

 

Jag ger alltid tillbaka en kommentar när jag får en under förutsättning att vederbörande har skrivit sin bloggadress och inte finns med på min vänlista. Ser bloggen som ett forum mellan vänner, vet inte hur du ser på det hela.

 

Nu slut om allt detta, ville bara tycka till, tror ni alla gillar att få besök och att någon skriver en kommentar, men det kanske är svårare att erkänna det, jag är alltid rak och ärlig i tal och skrift. Tycker jag något så skriver jag det även om andra kan ta illa upp. Vad betyder en blogg för dig?

 

I morgon blir det ett annat inlägg om ni vill komma och hälsa på mig, en kopp kaffe bjuder jag på.

 

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards