~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2012 21:15


       

Hade jag varit hos min syster i Norge i dag så hade det säkert blivit tårta, hon fyller år denna dag och jag flaggar för henne och ger henne mina finaste rosor !

 ♥ ♥ Ett stort GRATTIS kära syster Liv ♥  ♥ hurra, hurra, hurraaaa !

 

Har varit i affären i dag och kikat på vad jag skulle kunna välja för något till fredagsmys, beslutsångesten var på högvarv och tankarna snurrade. Lite får man synda en fredagskväll kom jag fram till och då blev det detta:


 




Tänkte så här: chips är det månader sedan jag stoppade i min mun och jag älskar det, risken är den att jag stoppar i mig för mycket. Köpte en ny bytta med Turkisk yoghurt som skulle bli lite dipp till chipsen blandat med kryddor, slutligen avrunda med att skiva jordgubbar, banan och blanda med yoghurt, detta får bli  avslutningen på frossan.  


Jag syndade under jul och påsk och gick upp några kilon, men nu har jag åter storlek 40 på jeans så där vill jag vara nu, trivs med min vikt ”1000 tack LCHF”. Genom alla år som jag har bantat så har jag varit hungrig, nu har jag inte varit hungrig en endaste dag med denna mathållningen. Nu äter jag betydligt mindre fett men utesluter fortfarande bröd i alla dess former samt potatis och pasta. Sallad eller kokta grönsaker till varje middagsmåltid.


 ♥ Nu blir det fredagsmys ♥

En stor kram till er mina mysiga vänner, önskar er en fin helg !

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards