~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av ~ Ruth ~ - 8 augusti 2012 22:31


 


Upptäckte i gårkväll att det var något på min rygg som inte skall vara där, efter en undersökning i spegeln, jo då, det var en fästing. Har knappt sovit i natt, var rädd för att lägga mig på rygg och bara vetskapen om att den satt där äcklade mig.


Direkt på morgonen så gick jag ner till vårdcentralen och fick hjälp att ta bort den, den hade suttit där 3-4 dagar trodde syster, så härligt, nu är den borta.

Det såg bra ut så jag slapp antibiotika, men skall visa upp ryggen efter en vecka. Tog även en fästing i pannan på Nowah, men har inte märkt något på dem andra 3.


Himmeln har varit lilasvart i dag och ut på dagen började det regna (konstigt), har varit uppehåll någon timma men nu vräker det ner igen.  


 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards