~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av ~ Ruth ~ - 5 augusti 2012 22:16


 

Nu tröst äter jag suck :(



Skrev ju kontrakt med TELE-2 i ett svagt ögonblick, men Jag har blivit så tveksam, trotts prisskillnaden  så vet jag vad jag har och inte vad jag får. Vill inte byta ner mig på kvaliteten som jag i nuläget har "Bredbandsbolaget".


Fick mina telefoner i går, men det där med det tekniska och jag hmmm, det talar vi tyst om. Har fått igång telefonerna, efter mycket krångel så jag kan ringa ut nu, men dem ger inga signaler när någon ringer till mig, fasen så lack jag är på skiten.


Har surfat på nätet och gemfört priser och best i tester, i topp ligger Telia och Bredbandsbolaget som jag förstår, nu är jag en mera osäker på TELE-2.


Funderar starkt på att returnera telefonerna och stoppa det mobila data abonnemanget, har 3 veckor på mig. Blir jag inte nöjd så måste jag återgå och teckna nytt abonnemang på Bredbandsbolaget och det blir dyrt. Hela dagen har detta plågat mitt huvud. Har startat en ny ”SIFO UNDERSÖKNING” till vänster, svara förklara och var ärlig. Hatar att vara så vilsen i mitt huvud.

 Ett vilset inlägg i dag, men stort för mig.


Kram på er !

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards