~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av ~ Ruth ~ - 20 juli 2012 22:04


 

 Har fått så sabla ont i min högra pekfingerled, det är den yttersta leden, den ligger alltid på penseln och trycker när jag målar, det ömmar så jag får en ofrivillig vila någon dag. Sysslolös blir jag inte för jag har så mycket annat att rota med och som ligger efter. Har i alla fall fått klippt den stora gräsmattan i dag, man vet aldrig när det kommer en skur igen och då är det skönt att den är klar.


 


 

Dotera och hennes man var och visade upp sin nya husbil i dag, bytte in sin husvagn. Nu är dem på väg till Stockholm för att hjälpa broder Robin och Nicklas med att komma igång med sitt altanbygge. Husbilen var fin och jag kan bara gratulera till det nya åket. Dem hade köpt med Pizza när dem kom och jag åt knappt en fjärdedel, nu har jag halsbränna, vet inte vad det var på den som triggade igång detta, det är så obehagligt.


Inte ett jota att se på TV:n i kväll så nu skall jag lyssna på P:4a och ”Karlavagnen” Nanne Grönvall håller i trådarna, hon är så härlig och har ett så sprudlande skönt skratt, en duktig programledare.


 


Flera har berikat min blogg med kommentarer i det förra inlägget, det blir jag så glad över, niger och drar på munnen, tackelitack.


Kramen

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards