~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av ~ Ruth ~ - 16 juli 2012 23:45


       



Har kommit i måleriet rejält och inget undgår min pensel. Har hunnit med det jag beslöt mig för så jag är nöjd med min dag. TV:n står nu på en köksstol, byrån som skall vara där är nymålat och inte ditsatt ännu, den får torka tills i morgon.

Byrån för hundarna är nymålat och är på plats, har hängt upp 3 tavlor över.

Dörrkarmen på båda sidor intill mitt och hundarnas rum är vit och fräsch.

Nu återstår hundsängen och elementet, så är det helt klart där inne. Som vanligt så går klockan mot 01:05, men daterar bakåt så det kommer på rätt dag i min dagbok.

Nu skall jag vagga mig till sömns och hälsar på er till morgonkaffet.

Kram på er alla som nu sover gôtt sedan länge.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards