~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av ~ Ruth ~ - 11 juli 2012 22:57

Den energikick jag har haft i några dagar har gömt sig någonstans, känner mig maktlös och frustrerad. Vet inte vad jag skall fortsätta med, det är 1000 saker jag skall göra, har mycket jobb framför mig. Men vet att det blir datarummet här näst, tak och väggar, men det är ett men, det finns saker där som jag inte kan flytta så jag får göra det som går och invänta att gubben skall komma hem  så det kan bli klart då det värsta redan är gjort.

Känner en inre stress för allt som skall göras, det är så mycket som ligger efter i mitt hem, orkar inte ha det så längre. Ja, ja, får fokusera på en sak i taget och inte röra till det för mycket i hjärnkontoret.

 

Har klippt den stora gräsmattan i dag, befarade regn men det kom bara små ynka stänk. Har bytt vatten i fontänen ute så nu får fåglarna rent vatten att dricka och bada i.

I kväll har jag tittat på TV4-fakta, först barnafödande sedan Lasarettet , akutvård, det är så intressant så jag kan inte slita mig från skärmen, just nu en hjärttransplantation.

 

Vi höres av i morgon när jag har nybryggt kaffe i min mugg.

Kramen.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards