~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2012 18:19


     


Det har varit/är så gråtrist och regnigt väder i dag så jag har ingen lust med något vettigt, bara gått och drällt som en sombi utan mål och mening, usch för sådana dagar. Har sovit piss i natt också, dessa förb… fismåsarna har en kull till på grannens skorsten. Att husfolket själva står ut begriper jag inte, det är ingen stor bedrift att sätta nät på sidorna av kåpan. Hela natten skriar dom värre en sirener av värsta sort, jag hatar dem, trotts att fönstret är stängt så hörs detta skriet hur kraftfullt som helst.

 

Började klä om stoldynerna ute, men blev inte klar för stiften tog slut i häftpistolen, är så less när det skall strula. Ja, som ni hör så är jag inte så uppåt i dag, hoppas på en bättre dag i morgon, kanske blir vädret ljusare och då blir även mitt humör det.

 

Kram på er alla, en extra kram till er som kommenterar!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards