~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av ~ Ruth ~ - 9 juli 2012 20:44


 


Kl. 10 i fm. började jag bli orolig när jag tittade på termometern, men det har faktiskt varit skönt för det har blåst ganska mycket. Ut på dagen blev det hotfullt mulet mörka moln, det höll i sig några timmar, det finns fortfarande luriga moln så det kan sluta hur som helst.


     


Häcken blommar så vackert nu och flitigt besökt av alla insekter och flygfän, det doftar gott också, Debbie undrar vad jag håller på och filmar för något i häcken.

 

Var på loppis i dag och hittade en passande stor matta i dom rätta färgerna att lägga under bordet på altanen, en plastmatta så klart. Köpte även ett par blommor för att hänga på väggen där ute, nu får det inte bli mera, då blir det för mycket och för plottrigt, har en förmåga att överdriva. Har inte målat i dag, men har haft fullt upp för det, mycket har blivit försummat inomhus så nu har jag kommit ikapp lite även där.

 

Hoppas ni får sol och värme dagarna framöver / kramen.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards