~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av ~ Ruth ~ - 8 juli 2012 21:57


 


Nu har jag målat den gamla köksmöbeln, bordet är det första köksbordet vi köpte, ett klassiskt sådant från 1967. Det har i många år tjänstegjort som sybord, många klädesplagg för barn och vuxna har skapats på det, nu blev det ett bord för altanen. Även stolarna har många år på nacken, skall byta tyg på stolsitsarna när jag hittar något passande (den som spar den har, hehe). Med ny färg så blev det lite shabby chic, lantligt. Mattan under bordet blev för kort, men får söka efter en ny.


 



Sydde även en retro-gardin till fönstret, måste dämpa solen för att kunna ha blommor därute. Nu kan jag snart lägga Altanen bakom mig och fortsätta inne men målning. Min rygg jäklas fortfarande och jag känner mig sliten och rejält gammal i kroppen, har även klippt hundarnas gräsmatta i em. Har varit ett strålande väder och nu helt blå himmel, men hur morgondagen blir vet jag ej.


 



Gick inte att starta datorn i morse, fick göra en systemåterställning, när det var gjort kom det upp en stor ruta på skärmen, gissa om jag fick hicka, men som ni ser så är jag nu här, hoppas det inte kommer mera strul nu.

Kram på er alla där ute.





   


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards