~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av ~ Ruth ~ - 1 juli 2012 21:50


   


Började med kraftiga skurar på fm. sedan sol och fint fram emot em. då brakade regnet loss och kom från lixom ingenstans, mörkgråa moln gömde plötsligt solen som fick ge vika. Väldans vilka störtskurar det kom, men plötsligt tittade solen fram i en liten molnspringa och bildade 2 regnbågar, även grannen var ute och fotade (första regnbågen för i sommar) måste ju fångas på bild. Efter den så har det regnat oavbrutet men i mildare form.


Trotts söndag så har jag jobbat med att förbereda altanen för målning, ingen vits i att förhala det längre, jag hatar det, jag hatar det, vill inte, men har lovat, och det man lovar skall man hålla. Har även flera projekt på gång som skall hinnas med gällande målning.



     



Kajorna har fattat tycke för vinbären nu så även skatorna, ja det är bara att äta, jag gillar dom inte, på tok för sura. Har aldrig sett dessa fåglar i vinbärsbusken förut, har jag gett dom nya matvanor med min utfodring ?


Kram på er som orkar läsa och ger er tid för en kommentar.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards