~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av ~ Ruth ~ - 27 juni 2012 17:03


   


Solen sken med varierande molnighet på förmiddagen, det är varmt och kvavt, nästan så det var svårt att andas.

Se den glädje som varar. På dagen kom det en skur här och himlen var blåsvart, är så glad att det inte blev åska av detta, bara det inte kommer i kväll eller i natt då blir effekten en större i nattens mörker.

Kan inte förstå mig på mig själv, det har blivit bara en slödag för mig, har massor att göra, men det blir lixom inte av, jag har blivit en dagdrömmare, slö och avskyr nyttiga plikter som inte är lustfulla och roar mig.

       



Som vanligt så mumsade jag i mig jordgubbar större en plommon och söta som sirap.


Först tog jag en handfull och fortsatte med överfullt i handen. Fiskmåsarna ville smaka men si det fick dom inte, dem är stora och ståtliga men skränar och skiter helt makalöst så jag vill inte ha dem inpå husknuten.


Nu skall jag fortsätta med att slöa och pilla mig i naveln.


Kramen


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards