~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2012 17:45


   


Solglasögonen får vila på melonen, för jag får nog ingen nytta av dem på länge.

Det här vädret är inte nådigt, men kanske Svenskt. Vattenmätarn ute tömdes vid
9 tiden i går kväll
och jag fotade den nu vid 3-tiden 34 mm. regnar nu också.


     



Det är så synd om Pionen som precis har vecklat ut sina fina blommor, nu har den lagt sig till ro av allt regn. Pioner är så kännsliga för regn. Det var tur att jag fick en bild för någon dag sedan. Nu sitter jag här framför datorn och tröstäter smörgåsrån med god ost på och önskar mig dit solen skiner, tror jag får åka långt för att få bort regnet.


 


Våta kramar blir det i dag också till er i dag också mina vänner.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards