~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av ~ Ruth ~ - 23 juni 2012 19:21


 


Å’vad jag firade med lyxig mat i dag  haha, Falukorvkorvsallad, mätt blev jag, det räcker för i morgon också, men då med kyckling. Äter sallad nästan varje dag med hemmagjorda dressingar, olika variationer, då blir det som något nytt varje gång. Är egentligen inte så noga med vad jag stoppar i mig bara jag inte är hungrig.


     



När jag var till torget här om dagen köpte jag blommor för 2 amplar till, har svårt för att motstå frestelsen. Det blev så fin på min mysbalkong, där utrymmet är minimalt utan störningar, nu väntar jag på fint väder så jag kan mysa extra mycket.


     



Köpte lite smått att hänga på väggen där ute också, grodtavlorna och brickan, nu fattas det bara en tjusig lampa, men det kommer.


I dag regnade det på fm. sedan har vädret varit grått, blev riktig orolig ett tag, himlen började bli grålila, upps åska ? men som tur var så drog det bort. Mig och åska nääää.


Kram på er där ute, från norr till söder i vårat fina land.




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards