~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av ~ Ruth ~ - 19 juni 2012 22:29


 


Sitter och tittar på fotboll, oj så bra dom spelar tycker jag, 1-0 mot Frankrike.


   


Har åter en ensam kajunge, slänger ut uppblött hundfoder och det kommer en uppsjö av kajor, denna lilla kraken springer och tigger en tugga från någon vuxen, men ingen vill mata, sedan satt den ensam på stenplattorna. Kommer ni ihåg ”Kalle” för 4 år sedan ”KLICKA HÄR”. Måste få den att äta, men att göra den tam som Kalle gör jag inte mera :-)


       



En rätt så solig dag har det varit, klippt hundarnas gräsmatta, tog några bilder på dom i em. tyvärr inte nykammade, men det är en vardagsbild.


Nu blev det mål av Sverige igen 2-0.

Kram alla vänner som besöker mig och skriver några rader, blir så glad.


Gillar inte denna layouten heller, grönt är inte min färg, nu blir jag knäpp, tror jag har tappat stinget, blir nog åter en ny i morgon. Är det någon som vill ha den så hjälprer jag till att sätta in den om du själv inte kan.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards