~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av ~ Ruth ~ - 17 juni 2012 23:24

Min nya layout är den sämsta jag har gjort någonsin, så blunda och svälj :( skall göra en ny när jag får ork och den tror jag kommer inom kort haha, mår illa när jag ser den.

 

Här regnar det och jag har varit ute och klippt sniglar för sista gången i kväll, nu börjar dom att bli riktigt stora och fullmatade med barnägg, nu är det verkligen dags att förinta dom. Dom som du ser som inte är så stora är barn från förra sommaren, nästa sommar förökar dom sig, så nu gäller det att kämpa på.


Flera som jag tog i pannlampans sken i kväll var tjockare en min tumme och långa som mitt långfinger, så äckliga, fick nästan blunda när jag klippte dom.


Nu är det skall jag kika lite inne hos några av er, fortsätter i morgon tillsammans med kaffemuggen.


Kram och god natt

Av ~ Ruth ~ - 17 juni 2012 12:22

Hade fullt upp i går och på kvällen tittade jag på TV för att varva ner det blev 5:an som avslutades med filmen ” When a Man Loves a Woman”, en film om en 2 barns mamma som var alkoholist, en gripande och bra film. När den var slut orkade jag inte blogga.


      



Hittade här om dagen fröpåsar som jag har sparat, satte dom i 3 plastkuvöser och efter någon dag började det gro. Dom 3 i krukan är stockros, där det spirar och gror för mycket är fingerborgsblommor, men dom kommer så tät så jag vet inte min arme råd hur jag skall kunna sära på dom. På den 3:e påsen hade jag bara skrivit ”Röd” har ingen aning vad det är, men gror gör det där också, skall bli kul att se vad det blir för något. Kommer kanske mera i kväll.



Önskar er alla sommar och sol vart helst i Sverige ni bor.


Kramar


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards