~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 30 maj 2012 21:52


Några bilder från den guidade bussturen i Stockholm.


                        



Orkade inte blogga i går, men va’fasiken orkar jag inte så var det bara att låta bli. Har landat nu efter resan. Plöjer igenom bilder och slänger, av bussresebilderna blev det mycket släng, fönstret gav reflexer och förpassades till sopkorgen.


I dag har det kommit lite regn, men det behövs så mycket mera. Flera timmar har jag uppdaterat på andras kennelsidor under dagen, ibland blir det bara för mycket sittande framför burken och det känns i ögonen och huvudet och inte minst i högra skuldra som svider och ömmar. Det blir bara detta i dag på min blogg, får inte bli för många tomma rutor i almanackan, skärpning på mig.


 


Tack för alla härliga telefonsamtal ni har bjudit mig på i dag, sådant värmer i hjärtat.


Kram på er alla !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards