~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 24 maj 2012 21:35

I morgom bär det av till huvudstaden så då blir jag borta från bloggen någon dag. Det blir inget barndop för oss, för det har det redan varit 2 stora denna veckan. Först var det ju söta Estelle sedan underbara Francis, kanske har ni sett detta klipp, men jag kan inte se mig mätt på dessa små, blir tårögd av känslor så STORA, hade gärna varit närvarande.



Vi får ett fint väder hela helgen enligt SMHI, så nu litar vi på det. Har packat väskan och kl. 10 i morgon förmiddag åker vi 10 pers iväg, för bröllopsfesten på lördag. Vi skall alla bo på hotell så efter att vi har checkat in så blir det att avnjuta middag sedan blir det nog en drink i baren innan sängdags. Hoppas ni också får njuta av helgen.

Vi hörs och ses / kramen.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards