~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 23 maj 2012 21:36


           


Flera vackra sommarblommor, inte mina och inte i min trädgård, har inte köpt några blommor ännu, men i början på nästa vecka är det så smått dags efter hemkomsten från Stockholm.

 

Åter en dag med bara för mycket värme för mig, en vanlig skön sommar med max 22-24 grader då mår jag bra. Ni soldyrkare ta det varligt, det varnas för att sola för mycket, och en bra solskyddskräm är ett måste, har du det på huden när du ligger i solstolen eller på en filt i trädgården ? var rädd om dig. Sverige är i topp av värst drabbade länder när det gäller hudcancer. Ingen risk att jag skall drabbas, får jag det så beror det på andra orsaker, jag undviker solen i den mån det går. Jag är som Dracula, vaknar till liv när solen gått ner och mörkret faller, på dagen sker det inte så mycket.

 

Kram till er kära vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards