~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 21 maj 2012 23:07

Lika varmt i dag, med en tryckande värme som mynnade ut i ett åskoväder och regn sent i em. aldrig har ett regn varit mig mera kärt, så underbart, men värmen håller i sig även nu, en fuktigvärme.


      



   


I dag har jag köpt mig 3 par skor på Skohuset, 3 olika typer för olika tillfällen. En långkofta med flikar i sidorna, och ett par mjuka och sköna byxor som slutar under knäna. Nu är det sluthandlat för lång tid framöver på klädfronten.

     


 Nöjd och belåten avnjöt jag en mjukglass, värmen gjorde frestelsen för stor. Cyklade hem i grönskan, nöjd och belåten med dagen.

Nu sover jag gott i natt om det inte blir för varmt och gubben snarkar för högt, att byta sovrum är ingen hitt, för på det sovrummet saknar jag min Tempurmadrass och sover inte bra för det.

 

Kram på er alla.

   

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards