~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 15 maj 2012 22:01

Inte mycket att skriva om, det regnade och blåste, ett riktigt busväder, bara att hålla sig inne. Ut på dagen i dag kom det störtskurar och en åsksmäll tog strömmen för ett kort ögonblick, nu i kväll tycks det klarna upp lite. Någon maskros fight blev det inte i går, ej heller i dag.


Har varit och spånat i klädaffärer i dag, blev bara ett linne och ett par korta trädgårds stövlar. Fick mina jeans på posten i dag, 2 par vita  (det var inte rätt), det ena paret skulle varit röda, blev skitsur.


Sitter och stickar på lediga stunder, så datorn har inte prioriterats, skönt med en liten paus.

Kram på er som orkar kommentera och läsa det glädjer det vet ni.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards