~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 10 maj 2012 23:04

ock blir över, nu har det regnat i 2 dygn nonstopp, typiskt när det väl börjar så slutar det aldrig. Har hållit mig inomhus hela dagen, pysslat, stickat och snickrat på en ny hemsida, tror jag har tappat stinget och förmågan. Det är flera år sedan jag gjorde en hemsida med html-coder, vad man glömmer snabbt om man inte håller på, förut var det lätt som en plätt, nu känns det som att jag letar under jord efter en jordgubbe, är så lack på mig själv.

 

Det som har förgyllt denna dag är Let’s Dance i kväll, jisses vad det spritter i benen. Saknar den tiden i mitt liv när dans var högsta ”prio” i min tillvaro, men har man en man som inte dansar så blir det som det blir. Har även gått i dansskola i mina tidliga år, tror det blev starten till min sjukliga iver att få dansa, utan att skryta så stt jag aldrig som någon ”Panelhöna” tror inte jag satt en endaste dans, bara av fri vilja för att få komma ut och få frisk luft och svalka ner mig en smula, gudars skymning vad jag har saknat och saknar detta.

 

Japp, nu var det Camilla Henemark’s tur att åka ut, hon har ju fått sämst poäng av juryn varje vecka, tycker det var rättvist även om hon gör framsteg i varje program så ligger hon i lä för dom yngre, Anton är ju den bästa av alla och är min favorit.

Det är tunnsådd med bloggfantasi nu för tiden, men ha tålamod mina vänner.

 

Kram och god natt, (inga foton i dag heller)..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards