~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 9 maj 2012 23:26

Ja så står det på min nummerpresentatör 2-3 gånger varje dag när det ringer, klickar på lurens gröna knapp nästa sekund den röda och stänger av igen. När vi var i Värmland dessa veckor och kom hem var det massor av sådana påringningar.


Det är Engelsktalande personer som påstår att det är från Microsoft (bara bluff och båg), dessa som media har varnat för och som vill att man skall göra saker med datorn för att kunna ta över den. Till att börja med sa jag att jag inte förstår Engelska, då sa hon ”kan du lite ?” och började tala sakta, nej sa jag och stängde av samtalet.


Vet inte hur jag skall få slut på terrorn, att dom orkar fortsätta förstår inte jag när dom ser att det är lönlöst. Hoppas ingen av er är godtrogna och löper linan ut med förändringar på eran dator.


I gårkväll började det regna och har fortsatt stort sett hela dagen, så gott för träden och alla växter ute, kan se att naturen ler och njuter efter all törst blir tillgodosett.


Nu är det snart sovdax, skall försöka hälsa på några av er innan.

Kram på er alla och tack för alla kommentarer det värmer.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards