~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 20 april 2012 23:29


Lite tillägg på gårdagens inlägg, sedan skall jag hålla tyst.

Kroppen reagerade inte när jag började med LCHF och alla krämpor hade jag innan detta matbytet, med den nya kosten försvann alla krämpor (vilket jag inte viste skulle ske då). Förut fick jag även ta tabletter varje dag mot halsbränna, allt försvann som ett trolleri, min tanke var bara att gå ner ett och annat kilo. Ja nog om detta.


Har åkt på en förkylning också, jag skall sluta skryta om att jag aldrig blir sjuk, är nog ett par år sedan jag trillade dit, då blev jag vrålförkyld en dag sedan var det över, nu har det hållit på i 2 dagar, hoppas det är borta i morgon.


Denna dagen har det inte blivit något stort, har varit hängig och trött på mig själv och min kropp, men snart kommer bättre dagar.


Har hållit på i kväll med uppdateringar på en kennelsida sedan ½-7 i kväll, plockat bort hundar och rensat både i min mapp och ute på nätet, ett tidskrävande och noggrant jobb för att inte radera för mycket så det blir fel. Pausade och såg Let’s dance, en rätt åkte ut denna gången, hoppas det blir Camilla kommande fredag.  
Det snöar nu så det är vitt ute nu, säkert borta i morgon under dagen.


Nu blir det sängen för mig, en stor god natt kram till er alla. Hälsar på er i morgon, så håll kaffet varmt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards