~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 18 april 2012 22:09

Vi har haft många timmat tillsammans i dag, först några timmar på dagen här, på kvällen var jag till henne och vi stickade i det mysiga vardagsrummet framför TV:n. Vi tittade på ”Bygglov” som denna kväll var från Lerums regionen, Lite kul var det faktiskt.

Arne har haft annat för sig, har bytt däck på en bil och varit och besiktat den för en åldring här. Vi har inte tid att åka hem egentligen, men det blir en dag till veckan, måste hem och deklarera och ett och annat måste fixas annars också.

Ringde till den yngsta sonen i em. det lät så konstigt i luren, undra på det han var i Indien, har tappat kollen på vart han befinner sig från tid till annan, alltid på nya jobbäventyr.

I kväll duggregnar det, men det har varit soligt i dag om en kyliga vindar.

Kram på er alla mina vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards