~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 17 april 2012 19:24

Det har varit en vanlig vardag utan några extra spratt i benen, så vad skriva om ?

Har som vanligt varit hos Gullan ett par timmar och fikat och skrävlat om allt och inget, vet ingen som är så sällskapssjuk som hon, säkert så blir det tungt när vi åker, tycker synd om henne.  

Hon hade stickat en babyfilt men gillade den inte så den fick jag och den repades upp, får se vad jag kan hitta på, det var 300 gram garn ock det räcker för många mindre stickerier.


Snö och sol fram och tillbaka hela dagen, ett riktigt aprilväder, men inget ligger kvar nu, på morgonen var det helvitt ute över allt, så fint.


Detta blev mitt livstecken för denna dagen, nu skall jag se på Hockey ”Brynäs och Skellefteå”, blir det guld för Brynäs tro ? hoppas på det.  

Kramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards