~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 16 april 2012 21:58

"Klickbilder"

 


Solen sken så vackert och snön vräkte ner i dag. Kom rätt mycket snö i natt, vitt över allt, men det tinade snabbt av solens strålar under dagen. Snömonstret fick utbrott titt som tätt under dagen. På fotot ovan sken solen så skarpt, men det kommer inte fram på fotot.

Har suttit och stickat upp provmönsterlappar för Gullan under dagen, hon skall sticka en baby filt till ett kommande barnbarns barn och vill ha förslag på mönster som inte är så svåra.


 


Arne har varit privatchaufför för Gullan i dag, hon var till Torsby och tandläkaren, 5 timmar var dom borta. Hennes hund Millie var här på sitt egna privata dagis som så ofta förr. Millie var våran hund tills hon var 4 år, sedan Gullans och nu blir hon 10 år i juni.

Det är andra hunden från oss och Gullan älskar dessa hundar över allt annat.

½-10 i kväll började det bli mörkt ute och nu är det nästan svart som natten skall vara, ser fortfarande trädtopparna mot en blåtonat skenet på himmeln.


Sov så gott i natt, nu hoppas jag på en skön natt till på kudden.

Natti natti !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards