~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 6 april 2012 22:43

Tycker att denna dagen har gått undan i en rasande fart. Tänkte sova extra länge i dag för att korta av dagen, kvart över 9 ringde dotera och då  var det bara att gå ur sängen, men jag lyckades bli ”Långlaten” så min påsktitel följer rutinerna år efter år.

 

Förövrigt så har dagen gått i sakta mak, startade upp en ny stickning, men får inte mönstret rätt trotts jag har gjort detta flertalet gånger (för ett år sedan), 3 gånger har jag repat, nu ligger det i en endaste röra på köksbordet och skäms och jag är förbaskad och ledsen, tror jag har tappat konsten att sticka mönster efter mitt långa uppehåll.

 

Hoppas ni alla som kvastade iväg till Blåkulla i går kom helskinnade hem fram på morgonkröken, vill tro att det svider i rumpan efter det obekväma färdfordonet och att ni inte glömde katten.


 


Ingen snö eller regn kom det här och det har varit ett strålande solsken hela dagen.

En fortsatt trevlig och mysig Påskhelg till er alla och en  Påskkram från mig.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards