~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 5 april 2012 22:12

  

Arne bilade iväg tidligt på morgonen för att köpa en backventil för vattnet, efter ett tag så fungerade vattnet igen, även om det är en tillfällig lösning. Han halade inte upp pumpen utan kapade den grova plastslangen som leder vattnet från borrhålet till huset och satte en backventil där, hoppas det håller medan vi är här nu, så får han fixa det riktigt till sommaren. Det är hemskt att vara utan vatten i kranarna, så i em. kände det som lyx när vattnet åter flödade.

 

Har stickat klart raggsockarna i dag, det blev herrstorlek 42-43. Måste ju bidra med något till stickbloggen  som min dotter har startat, skall länka till den vad det lider. Jag har inte satt in något där ännu, får kolla upp vad jag har i stickpåsen hemma och sätta in först.


 

 

Så duktiga ni har varit med kommentarer, jag blir så glad.

Önskar er alla en fin Långfredag och Påsk !

Kramar många.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards