~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 2 april 2012

Av ~ Ruth ~ - 2 april 2012 19:20

Då var vi åter och hälsade på det äldre paret som lever som på 20 talet i sin lilla torpstuga, utan vatten i kranen och utedass bakom uthuset, el och telefon har dom. En ny platt TV hade dom införskaffat i sitt sovrum  (det är ju bara kök och sovrum), ingen parabol utan tittar på marksändningarna i 1 + 2 :an. Vilken gästfrihet och härliga människor, gillar dom skarpt mycket.


Som alltid klickbilder, text under några, andra får tala för sig. Alla är tagna hos det äldre paret som har ett rikt fågelliv utanför fönstret, haglade gjorde det i går så det blev vitt på marken, men det var borta innan vi åkte hem. 6 ekorrar var där och käkade och så otroligt många olika fåglar, visar några.


               


Lovar skall sluta visa fåglar och ekorrar, men dom ligger mig så varmt om hjärtat.

Kram och tack för att ni tar er tid till att kommentera, ni vet att jag gillar er extra mycket då,

ler med hela ansiktet  :-)  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards